BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 29, 2011

camne leh lupa???

cuai...lalai...leka...

3 perkataan yg menggambarkan saya hari ni...nak tau kenapa???

hmm...apa la nak jadi ngan saya hari ni...ni la kali pertama saya g keje dengan x tutup pintu...mcm xpercaya je tau...rasa2 masa nak kuar tadi mcm dah tutup pintu...sekali rupanya bila hubby balik dari jaga exam sampai je rumah tgk pintu terbuka...Masya-Allah...hubby terus cal saya tanya psl pintu tu...

bayangkan, dari pukul 7.30 pagi sampai pkul 2 petang pintu rumah terbuka, tapi xde sape2 kat rumah...huii...mujur la kami dah buat pagar n tembok kat rumah tu kan...kalau x mmg harus ada yg amik kesempatan je tadi...smpt gak tanya hubby ada x barang yg hilang, tapi hubby malas lak nak tgk...

tu la, rasa2 kecuaian ni disebabkan keta saya kali ni parking mengadap ke luar, so saya xperasan lak pintu xditutup masa kuar tu...hmm...(sambil menggeleng2...)

1 comments:

cita dan cinta said...

nasib tade pape yg hilang . hehe