BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 2, 2011

Nak cari kawan baru???

smlm kami sume keluar g makan malam...biasa la, sejak2 ayah stay ngan kami, jarang kami masak kt rumah (kecuali bila adik yg bujang tu balik, baru leh masak sbb ayah tak datang rumah kami masa tu). hmm...mana tak badan naik kan, hari2 makan malam...xleh nak diet...hehehe...

nak dijadikan cite, makcik tauke kedai tu leh lak g tanya kat ayah, "nape x cari kawan, kan senang..." maksud dia tu, nape x cari isteri baru la tu...xsangka lak laju je ayah jawab, "tgh cari la ni, xjumpa lagi" mak ai, rupanya ayah tu dah ada niat dah nak cari mak baru utk kami...xsangka...xsangka...sebenarnya saya xkisah pun, janji ada yg leh jaga dia dgn baik, tapi biasala, first2 mesti kita ada persepsi negatif punya bila tiba2 ada org lain dalam keluarga kita...takut ada niat xbaik lak, maklum la, arwah mak tinggalkan banyak juga harta selain kami anak2nya (walaupun kami xdpt apa pun kan). takut juga tiba2 semua harta arwah mak dibolot, pas tu tinggalkan ayah camtu je, mana kita tau kan hati org...hhuhu...

ntah la, kadang rasa kesian tgk ayah menguruskan diri sendiri, basuh baju, sidai sendiri, tapi mmg kena camtu la, blaja berdikari sendiri walaupun dlm keadaan kurang upaya...saya sendiri sebagai seorang yg bekerja xmampu nak uruskan dua rumah serentak...dgn dua anak kecik lagi kan...jadi nak tak nak mmg ayah kena buat sendiri la...

hmm...cite psl kawan baru ni, sebelum ni kecoh gak sekejap ayah tu tiba2 berkenan sgt ngan makcik kami...tu bukan apa, sbb dia ada iras2 ngan arwah mak, jadi ayah terkenangkan arwah mak smpaikan hari2 cuba call makcik tu tapi dia xangkat langsung sbb dah tau niat ayah...mungkin juga sbb dia tu masih lagi isteri org, xelok la ayah asyik call je...tp skrg ni, xtau la apa cite lak...hmm...tunggu je la langkah ayah seterusnya...

15 comments:

DESA PERMAI said...

Doakan la yg terbaik buat ayah ida, sepatutnya anak kena cari kan jodoh buat ayah..lg berkat.

DESA PERMAI said...

Doakan la yg terbaik buat ayah ida, sepatutnya anak kena cari kan jodoh buat ayah..lg berkat.

DESA PERMAI said...

Doakan la yg terbaik buat ayah ida, sepatutnya anak kena cari kan jodoh buat ayah..lg berkat.

DESA PERMAI said...

Doakan la yg terbaik buat ayah ida, sepatutnya anak kena cari kan jodoh buat ayah..lg berkat.

DESA PERMAI said...

Doakan la yg terbaik buat ayah ida, sepatutnya anak kena cari kan jodoh buat ayah..lg berkat.

DESA PERMAI said...

Doakan la yg terbaik buat ayah ida, sepatutnya anak kena cari kan jodoh buat ayah..lg berkat.

DESA PERMAI said...

Doakan la yg terbaik buat ayah ida, sepatutnya anak kena cari kan jodoh buat ayah..lg berkat.

DESA PERMAI said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

what software sampler sounds best http://buyoemsoftware.co.uk/product-35550/Microsoft-Dynamics-CRM-4-0-x32-Enterprise paint 25 software [url=http://buyoemsoftware.co.uk/product-35363/3herosoft-FLV-Converter-3-5-MacOSX]blemish removal software[/url] suspect construct software
[url=http://buyoemsoftware.co.uk/product-15305/ForkLift-1-1-Mac]ForkLift 1.1 [Mac] - Download OEM, Software Sale, OEM Software[/url] accelerator access databases software
[url=http://buyoemsoftware.co.uk/de/product-36789/Adobe-Flash-Media-Enterprise-Server-4-5-x64][img]http://buyoem.co.uk/image/4.gif[/img][/url]

Anonymous said...

shareware photogrammetry software http://buysoftwareonline.co.uk/es/category-11/Herramientas-de-sistema?page=23 sky software fileview activex 5.2 [url=http://buysoftwareonline.co.uk/product-37309/Ultra-DVD-to-DivX-Converter-2-0]paint brush software free[/url] best software to stop spam
[url=http://buysoftwareonline.co.uk/category-200-212/Multimedia-and-Entertainment?page=3]Multimedia & Entertainment - Cheap Legal OEM Software, Software Sale, Download OEM[/url] driving school software
[url=http://buysoftwareonline.co.uk/es/product-37119/Google-SketchUp-Pro-6-4][img]http://buyoem.co.uk/image/4.gif[/img][/url]

Anonymous said...

gardening design software http://buysoftwareonline.co.uk/it/product-36557/Finance-Helper-4-8 p2p program software [url=http://buysoftwareonline.co.uk/fr/product-37380/Chily-Registry-Cleaner-7-1]shopping cart software consultants[/url] singer digitizing software
[url=http://buysoftwareonline.co.uk/fr/product-33288/Adobe-Photoshop-Lightroom-3-2-x32]Adobe Photoshop Lightroom 3.2 x32 - Cheap Legal OEM Software, Software Sale, Download OEM[/url] small office firewall software
[url=http://buysoftwareonline.co.uk/fr/product-37354/Ultra-Video-Splitter-6-0][img]http://buyoem.co.uk/image/4.gif[/img][/url]

Anonymous said...

[url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/finpecia.htm][img]http://onlinemedistore.com/3.jpg[/img][/url]
veterinary pharmacy compounding lab tampa florida http://certifiedpharmacy.co.uk/products/hair-loss-cream.htm georgia school of pharmacy prerequisites [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/zyvox.htm]coltons pharmacy elizabeth nj[/url]
board of pharmacy florida http://certifiedpharmacy.co.uk/products/desyrel.htm nood pharmacy australia [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/mentax.htm]mentax[/url]
iowa pharmacy board numbers http://certifiedpharmacy.co.uk/products/voltaren.htm greensburg pa target pharmacy [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/finpecia.htm]lloyds pharmacy harehills lane[/url]
conflict in management pharmacy http://certifiedpharmacy.co.uk/products/suhagra.htm pharmacy prescribing drugs [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/plendil.htm]plendil[/url]

Anonymous said...

single dating clubs swingers personals opal south dakota html dating website
fetisch dating http://freeinternetdating.info/marriage/plus-size-2nd-marriage-wedding-dress non pay dating
us top dating sites teenage dating question safe free dating websites

Anonymous said...

xcalibur 2.0.7 version software download http://downloadoemsoftware.co.uk/category-100-105/PC-Diagnostics bit parm cell phone software [url=http://downloadoemsoftware.co.uk/product-18979/Strazca-Systemu-3-14-CZECH]tabluea software price list[/url] zipping software freeware
[url=http://downloadoemsoftware.co.uk/es/category-200-212/Multimedias-y-entretenimiento]Multimedias y entretenimiento - Cheap Legal OEM Software, Software Sale, Download OEM[/url] boost the computer volume software
[url=http://downloadoemsoftware.co.uk/de/product-37173/VeryPDF-PCL-Converter-2-0][img]http://buyoem.co.uk/image/4.gif[/img][/url]

Anonymous said...

musical dating musician for orchestra orchestras http://loveepicentre.com parents and dating
online dating service madison [url=http://loveepicentre.com]alberta dating site[/url] dating a tantra
single dating in new jersey [url=http://loveepicentre.com/taketour/]gay dating free sex[/url] free dating ksa girls [url=http://loveepicentre.com/user/joynice/]joynice[/url] dating cancer males