BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 25, 2011

Banduan berkasut tinggi???

hmm...baru sat tadi saya naik ke mahkamah sat...bukan sbb ada kes tp nak jumpa Pesuruhjaya Sumpah je...huhu...sementara nak tunggu turn utk jumpa tu, smpt gak la mata ni melilau tgk kiri kanan...ada kes dah siap bicara ni...saja je la nak tgk muka banduan2 tu...ada 3 kes rasanya sbb kuar pun xbape nak saing...yg pertama kuar sorg lelaki india, pas tu kuar 2 org lak laki india gak...last kuar 3 org perempuan cina...(hehehe...baru perasan ek berturut2...1,2,3...)

yg laki india ni xmenarik perhatian saya pun, cuma yg perempuan cina tu je...mana xnya, dgn pakai baju lokap pas tu pakai seluar pendek je (kenapa la x bagi diorg ni pakai seluar panjang lokap mcm yg laki pakai kan, kan nmpk sopan sikit g mahkamah)...dgn baju lokap ala2 kemeja n seluar pendek yg mmg xbape nak nmpk (nmpk mcm pakai baju je...korg leh bayangkan kan), pas tu yg lagi syoknya...tiga2 pakai high heel tu...kasut tumit tinggi beb! rasa2 3 inci gak tu...bayangkan, pakai baju lokap ngan high heel...huhu...sudahnya, saya tgk org yg dok sebelah saya (perempuan cina) dan dia tgk saya gak...pas tu dia bersuara..."aiya, banduan pun pakai kasut tumit tinggi ke?" menggeleng2 perempuan cina tu tgk situasi tu...

saya pun buat kesimpulan ngan perempuan cina tu..."maybe diorg kena dtg pakai kasut yg diorg pakai masa masuk lokap kot" dan perempuan cina tu pun setuju dgn pendapat saya...tp kan...mcm xbape best lak tgk situasi camni kan???