BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 2, 2012

HAPPY NEW YEAR!!!

lamanya xupdate blog, sampaikan dah masuk tahun baru rupanya ye...hari ni pun dah 2hb dah...


bila masuk tahun baru je mula la masing2 dok tanya, apa azam baru anda? azam yg lama dah tertunai ke belum? hmm...saya baru je selesai bertugas emcee utk perhimpunan bulanan pagi tadi, dan saya tertarik dgn kata2 ustaz yg menyampaikan tazkirah tadi...katanya...


"dalam Islam, setiap pagi dalam hari baru adalah azam baru bagi kita, bukan hanya berazam bila masuk tahun baru saja"


dalam maksud yg cuba disampaikan tu, betul x? ye la, biasa org akan berazam bila masuk tahun baru...saya? macam biasa...saya xpernah buat azam pun...apa yang saya tau, tahun 2012 ni anak2 saya akan mula bersekolah (tadika je pun), dan itu bermakna perbelanjaan kami akan turut meningkat kan...so kami perlu lebih berhemah ketika berbelanja...walaupun saya dah sign utk SBPA, tapi kenaikan xde la besar sgt pun kan...


satu je harapan saya, hopefully hubby akan dinaikkan ke gred 29 xlama lagi, dah lama betul kami menunggu...

apa pun, selamat tahun baru semua...

1 comments:

DESA PERMAI said...

Napa harap hubby je yg naik ke gred 29? Abis tu diri sendiri mcm ner? Hahaha