BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 20, 2010

Dalam pemerhatian...

wah...hr ni je dah 2 kali update blog...nmpk sgt mcm xde keje ek...huhu...sape kata xde keje...saja je xbuat keje...hahaha...

baru sat td berborak ngan satu2nya adik ppuan ibu...dia kata dia tgh kumpul duit nak beli microwave oven...mak ai...syoknya...baru teringat dah bertahun2 ibu xbuat kek or biskut...dulu masa zmn2 bujang mmg rajin la, buat berdua ngan adik ibu tu...tp sejak2 dah kawin n ada anak2 ni...sekali pun xpernah...sume jenis 'tunjuk' je...tetiba lak dtg semangat nak buat kek balik...tp sebelum nak buat kek...kena la beli oven dulu ek...harus bg tau ayah ni...

hrp2 la dlm tempoh 2-3 bulan ni dpt la beli oven ek...so dptla buat kuih raya sendiri nnt...hmm...sudah semestinya bakal ada pembantu yg xdiundang nnt...sape lg klu x si manja kecik tu...

1 comments:

Qaira Tsamaratulqolbi said...

Jika si manja dan oven dah ada, harus lebih bersabar ketika membancuh dan menyediakan kek/kuih/biskut itu ya. Jika tidak, lain coraknya nnt...hehehe.. Selamat membeli oven. Antar tester biskut raya sket nnt yek.. hehehe