BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 11, 2011

penatnya...

hari ni 1st time jadi emcee kt tmpt sendiri...segan pun ye sbb org setaman kan...nnt pas ni sibuk a ada function je mesti kena...mana xnya, ketua kampung xpuas hati sbb saya selalu jadi emcee utk macam2 majlis kt daerah, emcee utk majlis diraja pun saya buat...tp kt tmpt sendiri xnak buat...huu...nak xnak xleh la nak mengelak (ni klu boleh elak dah lama sy lari balik kampung...rindu kt budak2 ni...) majlisnya mlm, siap pun dah pkul 11 malam...huargh...penatnya...dpt gak la berkat (nasi n lauk bungkus), tp saya bg kt org...ye la, sape nak makan kan klu saya bw balik...bukan hubby n anak2 ada pun...klu bw balik silap2 masuk peti ais smpi seminggu la dia dok kt dlm tu...saya ni bukan jenis suka mkn lauk smlm...


hmm...dah keletihan...nak tdo dah...xsabo nak tgu pagi sok sbb nak balik kampung, jumpa budak2 manja tu...hubby kata eisya selsema, pas tu budak2 xterurus sbb seminggu xjumpa ibunya...kesiannya...

2 comments:

Anonymous said...

X terurus?? Mcm mana nenek n ayah budak2 jaga nie?? Huhu -anasaliza-

adam-arissa said...

biasa la weh, dok kampung main mcm2...main pasir la...smpikan si adik selsema, abangnya lak cengkung je muka...